ارایشی-بهداشتی-ناخن-تاتو-مژه-مراقبتی پوستی

ارایشی
پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

 

فروش ویژه کرم و صابون فائزه و کنزه(ضد جوش و ضد لک)

به دلیل شیوع ویروس کرونا صرفا  فروش به صورت آنلاین انجام  خواهد شد

 

 

 

 

ارسال به تمام نقاط کشور از طریق پست پیشتاز و باربری اتوبوسی و پانکس

روش استفاده پیشنهادی برای کرم فائزه:

اسنفاده از این کرم مانند دیگر کرم های پاکستانی تقریبا ساده است، ما روش استفاده مصرف کنندگان را برای شما شرح میدهیم و بکار بردن آن کاملا پیشنهادی است و شما هر طور که تمایل داشته باشید از آن استفاده کنید. این کرم به کرم شب فائزه هم معروف است، به این دلیل که در زمان استفاده نباید به آن آفتاب بخورد در نتیجه شب از آن استفاده میکنند.

برخی از افراد از غروب آفتاب مقداری از کرم را به صورت خود میزنند و در زمان خواب با صابون فائزه میشویند. برخی دیگر قبل از خواب کرم میزنند و صبح بعد از بیدار شدن میشویند. قبل از اینکه از کرم استفاده کنید صورتتان را بشورید تا عاری از مواد آرایشی و... گردد. همچنین کرم را بر روی پوست خود زیاد ماساژ ندهید. در دوره استفاده از این کرم نیاز به هیچ محصول مشابه دیگری نبوده و فقط از این کرم استفاده میشود. همچنین مدت تاثیر گذاری آن بسته به پوستهای مختلف متفاوت بوده برای برخی افراد حتی در پنج روز اول آثار آن مشهود است و برای برخی افراد ممکن است بیش از ده روز به طول بیانجامد. کرم و صابون را همواره با هم استفاده کنید و قبل از زدن کرم به صورت لازم نیست از صابون آن استفاده کنید. در واقع صابون برای شستن کرم استفاده میشود.

اگر قبلا از کرم های دیگری مانند کرم گوری استفاده کرده اید و حال میخواهید کرم فائزه را جایگزین آن کنید پیشنهاد میکنیم بین استفاده از کرم جدید و کرم قبلی حداقل دو هفته از هیچ کرمی استفاده نکنید تا تاثیرات کرم قبلی کمی از بین برود. البته اگر از هرکدام از این کرم ها استفاده کرده اید و از آثار آن راطی بوده اید پیشنهاد میشود همان کرم را ادامه دهید.

 

صابون کنزهکرم کنزه اصل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی