ارایشی-بهداشتی-ناخن-تاتو-مژه-مراقبتی پوستی

ارایشی
پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

تفاوت رنگ مژه و لمینت

اگر توجه کرده باشید همه رنگ مژه و لمینت را یکی میدانند. این اصطلاح که میگویند رنگ مژه یا لمینت اشتباه است. این ها دو مبحث متفاوت هستند.

لمینت به معنای ضخیم کردن مژه می باشد و چون مواد لمینت مشکی می باشد ظاهرا مژه ها مشکی تر هم می شوند. پس ضخیم و درشت میشوند در نتیجه مژه ها یک مقداری ار حالت طبیعی خشک تر هم می شوند. برای لمینت روی خود مژه یک لایه قرار میگیرد که ضخیمش می کند که همراه با رنگ مشکی است ولی رنگ مژه نیست چون رنگ مژه مانند رنگ مو می باشد که وارد ساختار مو می شود. پولک های مو باز می شوند رنگ نفوذ می کند وارد خود مو می شود. مانند رنگ موی سر که وارد خود مو می شود و با شستشو پاک نمی شود. رنگ مژه هم داخل مژه می رود و با لمینت فرق می کند. لمینت مشکی کردن است اما با یک لایه رنگ مشکی که روی مژه قرار میگیرد ولی رنگ مژه داخل خود مژه نفوذ میکند و در ضخامت مژه تغییری ایجاد نمیکند.

 لیفت ولمینت 09038275532

 

تفاوت لیفت مژه و لمینت

لیفت مژه به معنای فر و حالت دار کردن مژه می باشد. لمینت اصلا مژه را فر نمی کند ولی در همان حالتی که مژه ها هستند ضخیمتر میشوند. اگر مژه خودش کمی حالت فر داشته باشد چون رنگ مشکی استفاده می شود و مژه را بلندتر می کند به صورت خودکار مژه فرتر دیده می شود.

 

 

nail.comp    ادرس پیج اینستاگرام

 

 

 

  • ۹۸/۰۳/۲۴
  • ایلین ایلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی